Heenreis naar Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Annelies Kerckhoffs - WaarBenJij.nu Heenreis naar Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Annelies Kerckhoffs - WaarBenJij.nu

Heenreis naar Vietnam

Door: Roanmasijwe

Blijf op de hoogte en volg Annelies

19 Juli 2014 | Vietnam, Hanoi

Wat een goede reis hebben we gehad! Na de bewogen donderdag met de in kennis stelling van de mogelijk uit de Fillipijnen naderende tyfoon Rammasun en het afschuwelijke ongeluk met de Malaysia Airways vlucht boven de Oekraïne, hebben we een uitstekende reis. Op Schiphol treffen we de Dioncre's, onze reismaatjes de eerste twee weken. We omzeilen zuid-Oekraïne en Hanoi airport is gewoon open. Na een korte tussenstop op Bangkok bereiken we on schedule Hanoi. De plastselijke reisagent van Van Verre wacht ons al op en brengt ons naar Hotel Skylark in Hanoi. We krijgen de benodigde informatie en trein- en binnenlandse vluchten tickets. Het hotel is niets bijzonders, maar voldoet. Ligging is super in de oude stad Hanoi. De kids gaan zwemmen in het (kleine) overdekte zwembad op de 9de verdieping. De oudjes pakken een biertje op het terras tegenover het hotel. De reis afspoelen onder de douche en dan Vietnamees dineren met live-muziek. Smaakt heerlijk en het is gezellig. Gelukkig is het niet ver terug naar het hotel. De regen komt namelijk nog steeds met bakken uit de hemel.

• 19 Juli 2014 - 17:54

Han:

Zo, dat klinkt top, en zo heb ik ook eens een 'blog' te lezen! Leuk. Wij genieten hier ook, en Flo doet gewoon mee, gisteren nog bij 'Moeke'. Fijn dat het met de reis prima verlopen is. En die regen houdt natuurlijk ooit op...... en hij zal wel lekker warm zijn, heel veel plezier en liefs, H&B. PS. Leuk dat mijn blog helemaal in Vietnam gelezen wordt, ik zag het al staan!

• 19 Juli 2014 - 19:41

Mamma/oma:

lieve Allemaal, Wat leuk om zo contact te hebben, hartelijk dank, gezellig!
    Hier is het warm, zelfs heet zodat we nergens toe komen, maar genieten
    van de schaduw in de tuin ! Gisteren heerlijk uit eten in Maastricht, wel
    wat laat geworden, maar erg gezellig! Bachio is erg lief en hijgt van hitte!
    Groeten voor allemaal en beleef het daar!,,, liefs, MAMMA -OMA. xxx

• 19 Juli 2014 - 20:43

Anke:

Lieve luitjes,

Wat fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en al heerlijk aan het geniten zijn. Wij hebben een fantastische tijd in Ouddorp gehad. Een heerlijk huis onder de vuurtoren met de duinen als achtertuin en de zee direct achter de duintop. We begonnen met z'n tweetjes en op maandagavond kregen we alle kinderen met aanhang erbij. Fantastische beleving met zoveel stapelbedden! Elke avond kampvuur en mooie zonsondergang. Heerlijk eten, klaargemaakt in de nieuwe keuken, kit was nog nat toen we aankwamen. Vanavond eindigen we weer met z'n tweetjes en kijken met een heel tevreden gevoel terug op deze onvergetelijke week!
    Heel veel plezier, geniet van het moment en behouden thuiskomst!
    Liefs Rob en Anke

• 19 Juli 2014 - 22:38

Anke:

Toch weer te snel zonder leesbril getypt. Het moet natuurlijk genieten zijn!
    Dikke kus Anke

• 20 Juli 2014 - 14:27

Ineke:

Dag allemaal! Fijn, dat jullie reis goed gegaan is. Wij hebben wel aan jullie gedacht, na het drama in Oekraine.
    Geniet van al het moois dat je tegenkomt en vooral ook van elkaar!
    Hartelijke groet,
    Ineke en Herman

• 20 Juli 2014 - 17:07

Imke:

Wat heerlijk! Geniet van de komende weken, jullie hebben het verdiend. X