Adirondacks - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Annelies Kerckhoffs - WaarBenJij.nu Adirondacks - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Annelies Kerckhoffs - WaarBenJij.nu

Adirondacks

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Annelies

28 Juli 2016 | Verenigde Staten, Lake Placid

Gisteren even overgeslagen. Op onze camping midden in de bossen bij Lake Luzern was er geen bereik. Heerlijk! Vanaf Pittsfield hebben wij enige uren door de prachtige natuur gereden. Niet over de highway maar binnendoor. Wat een mooie streek. En wat leven veel Amerikanen afgelegen. Overigens Trump heeft in deze contreien de overwinning binnen. Het wemelt van de bordjes met Trump in de tuinen. Hillary bestaat hier niet. Lekker Amerikaans geluncht. Broodjes bij de Subway. De camping bij Lake Luzern was een oase van rust. Grote plaatsen full hook up (voor de amateurs: met water, electra en riolering). Ook een mooi zwembad waar wij in de brandende zon hebben liggen chillen. In de avond weer BBQ en daarna een kampvuur in onze eigen vuurplaats. Hè jammer, niemand die gitaar kan spelen. Dan maar Country road take me home zelf zingen.
Vandaag met onze camper naar Lake Placid (je weet wel die plek van de Olympische winterspelen). We gaan nu dieper de Adirondacks in en de bergen worden allengs imposanter. De afstanden zijn toch langer dan vaak gedacht. Althans met onze tuf tuf gaat het niet zo snel. Eerst vanmorgen nog boodschappen gedaan bij Wal Mart. Masijwe waren mee en die hebben zich vooral van die taak gekweten. Ik werd conform afspraak door Ilona gebeld om even de klokken gelijk te zetten. Even werkoverleg tussen de sla en de blikken met soep. Dat duurde toch wat langer dan gedacht, hoewel thuis fantastisch werk wordt gedaan. Inmiddels zijn we aangekomen op de camping in de buurt van Lake Placid (Wilmington). Tot nu toe de meest luxe. Ik zit lekker buiten met een biertje in de zon dit verslag te tikken. Een bosverslag. Morgen wacht onze eerste trail. Annelies is druk aan het zoeken in de gidsen. Dat gaat vast lukken.