Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annelies Kerckhoffs - WaarBenJij.nu Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annelies Kerckhoffs - WaarBenJij.nu

Boston

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Annelies

24 Juli 2016 | Verenigde Staten, Boston

Gisteren aangekomen in Boston. Comfortabele vlucht. Op verzoek van Annelies met de bus naar ons appartement. Kunnen we alvast wat van de stad zien; alleen de bus rijdt vooral door tunnels... Appartement is prima, lekkere airco. Is echt nodig hier. Het is ver boven de 30 graden. Marit heeft een super restaurant voor de avond uitgezocht: Pastoral. Op tijd naar huis om de jetlag te verteren.
Vanochtend vroeg wakker. Lekker gaan joggen door een nog rustig Boston. Super om zo de stad te ervaren. Boston blijkt 's nachts wel te slapen. Vandaag een kaartje gekocht voor de hop on hop off bus. Heb je snel een indruk van de stad. Plus van de haven met een rondvaart.
Boston is een mooie maar toch wat saaie stad. Een beetje Hillary dus. Wel de hele dag rondgelopen en de stad opgesnoven. Nu even uitrusten en straks weer culinair genieten!

• 24 Juli 2016 - 23:51

Hanneke:

Vooral dat joggen, helemaal geweldig, pootje omhoog is ook genieten hoor, veel liefs, H&B&F

• 24 Juli 2016 - 23:53

Hanneke:

en ik wist niet dat je culinair kon genieten in Amerika.........

• 25 Juli 2016 - 10:34

Oom Jan:

fijn dat het begin al goed is eerst goed uitrusten zodat je alles kunt op serveren geniet vooral met het hele gezin oom jan