De RV - Reisverslag uit Pittsfield, Verenigde Staten van Annelies Kerckhoffs - WaarBenJij.nu De RV - Reisverslag uit Pittsfield, Verenigde Staten van Annelies Kerckhoffs - WaarBenJij.nu

De RV

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Annelies

27 Juli 2016 | Verenigde Staten, Pittsfield

Gisteren nog lekker gegeten in Boston. Prima Italiaan, alleen wat royaal met de Andi aan de gang geweest. De smaak van het eten wist de witte tornado snel te verdrijven. Vanochtend een laatste rondje stad met mijn nieuwe armband voor de Iphone. Kan ik de kilometers zien! Daarna om kwart voor twaalf met een Cadillac Escalade naar Plainville, de pick up voor de camper. Geen file, dus snel ter plaatse. Enorme reus (Recreational Vehicle) stond klaar. De service was wat minder, maar niet getreurd. Hij doet het perfect, inmiddels de nodige mijlen achter de rug. Guess what, het rijden met zo'n kolos is een fluitje van een cent. Na Plainville door Berkshire gereden. Zo ziet het luxe Amerika eruit. Grote houten huizen met enorme gemaaide gazons. Het aantal stars en stripes is niet te tellen! Nu zijn wij in Hidden Valley. Een camping waar complete rust heerst. Totdat zojuist de eigenaar ( dikke Amerikaan met wit hempje over een erg bolle buik) de trekker startte. Ach, het ding zwijgt weer. Sijmen heeft zojuist Handyman gespeeld en de BBQ die wij bij Stop en Shop hebben gekocht in elkaar geschroeft. Die Amerikanen zijn gisse jongens. Briketten die je zo kunt aansteken. In de koelkast liggen de zalm en de zwaardvis al onrustig te wachten. Nog even en dan ....

• 27 Juli 2016 - 17:43

Hanneke:

Zo, jullie roadtrip is begonnen, ik ga er de komende weken van smullen! Hier is het ook volop genieten, hoewel ik nog nauwelijks buiten de deur ben geweest, wij hebben trouwens ook een reusachtig onderkomen, helemaal top! De eerste gasten hebben al mee getafeld in dit oh zo gastvrije huis, en het beetje regen trotseren we gewoon. Geniet ze, H&B&F.